مدل سه بعدی جذاب
نوشته شده توسط : سجاد

مدل سازی سه بعدی در عمل
مدل سازی سه بعدی بخشی جدایی ناپذیر در بسیاری از مشاغل خلاق است.

مهندسان و معماران از آن برای برنامه ریزی و طراحی کار خود استفاده می کنند. انیماتورها و طراحان بازی برای تحقق ایده های خود به مدل سازی سه بعدی تکیه می کنند.

و تقریباً در مورد هر بلاک چین هالیوود از مدل سازی سه بعدی برای جلوه های ویژه ، کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به تولید استفاده می کند.

به عنوان مثال ، سریال HBO Game of Thrones از مدل سازی سه بعدی + انیمیشن برای مسخره کردن هر قسمت قبل از فیلمبرداری استفاده می کند.

به دلیل ارزش آنها ، بازار گسترده ای برای مدل های سه بعدی بصورت آنلاین وجود دارد.

مدل کاراکتر طراحی را ارائه می دهد
منبع تصویر
وب سایت های مانند TurboSquid و CGTrader ارائه مدل منحصر به فرد 3D و بسته ها. هنرمندان می توانند به صورت جداگانه یا به عنوان تیم برای ایجاد این دارایی ها کار کنند و آنها را برای استفاده در پروژه های مختلف توزیع کنند.

چاپ سه بعدی یکی دیگر از برنامه های محبوب برای مدل سازی سه بعدی است زیرا امکان کنترل دقیق بر روی طراحی مش را فراهم می کند.

همچنین می توان اشیاء را از طریق اسکن سه بعدی یا مجسمه سازی تولید کرد ، اما این تکنیک ها در دقت مدل نهایی محدودیت هایی دارند. اما آنچه با دقت به دست می آید با سرعت از دست می رود زیرا مدل سازی سه بعدی می تواند یک فرایند خسته کننده باشد.

یادگیری مدل سازی سه بعدی می تواند کاملاً یک چالش باشد. بسیاری از برنامه ها پیچیده هستند و اصول مدل سازی خوب مبتنی بر مهارت های هنری اساسی است .

افراد با تجربه در نقاشی و مجسمه سازی ، یادگیری مدل سازی زمان ساده تری خواهند داشت. اما واقعاً ، هر کس با زمان و صبر می تواند این مهارت ها را بیاموزد.

مدل سازی سه بعدی چگونه کار می کند؟

یک هنرمند معمولاً با تولید نوعی بدوی مانند مکعب ، کره یا هواپیما شروع می شود. بدوی فقط یک شکل شروع برای شروع مدل سازی است.

این هنرمند با استفاده از ابزارهای مختلف مدل سازی ، این فرم اساسی را بنا می کند و آن را دستکاری می کند. برای مدل سازی سه بعدی تقریباً همیشه ایده ای خوب و ساده شروع می شود و به سمت پیچیدگی می روید.

فرآیند مدل سازی شکل مکعب





:: بازدید از این مطلب : 1125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: